Kanske är det värmeslag

Denna värmebölja som valt att komma till oss suger både all vätska och energi ur mig. Jag vet att det har blivit rätt mycket klagande här på slutet, men vad ska man göra när läget inte är fagrare än så? Sitta och ljuga ihop en historia om där alla levde lyckliga i alla sina dagar? Nej, så blir det inte. Det kommer ju antagligen bättre dagar då negativiteten är som bortblåst, då livet leker och då dagarna inte består utav att rinna bort i en svettpöl. Något som i alla ska ses som positivt är att det är fredag imorgon vilket innebär helg. Och helgen kommer bjuda på årets sista talludde och säkert något mer spännande, sova tillexempel. Men helg blir det inte förrän imorgon, så åter till den här dagen som förutom jobb inte har bjudit på så mycket spännande. Har varit förbi hästapållarna, tyckte dock det var lite för varmt för att rida, så myste bara på lite. Lite senare då värmen gett med sig lite tog jag min alltför otränade kropp och gick ut på en pw med lite ben/rumpövningar emellanåt. Aja, slutklagat för denna gång. Ha det så bra mina fina vänner och ta hand om varandra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0