Man måste falla för att resa sig

Jag vet att det varit lite negativ energi här under veckan, men ibland är det både skönt och kanske välbehövligt att få ur sig lite tankar och känslor. Kanske har det fungerat också, för just idag känner jag mig mer fylld av en energi av positivt slag, en energi fylld med motivation och mer glädje. Saker och ting kan enbart bli bättre! Kanske har denna positivitet att göra med att det är helg strax eller att jag faktiskt fick lite positiva besked från universitet, så ska bara fixa böckerna och sedan är jag redo att testa på skolstarten på måndag. Nog vet jag att det kommer vara tufft, men man kan aldrig veta ifall man aldrig provat. Annars då? Jo, kvällen har bjudit på riktigt ruskigt höstväder äntligen, så tog tillfället i akt och myste ner mig framför en film med min tekopp. Kanske lika bra med en lugn kväll då min hals och jag inte riktigt är kompisar för tillfället. Men nu ska jag ta och ladda energi så att jag klarar av morgondagen, sista dagen innan helg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0