Rädslan över att inte veta hur det känns att nå "väggen"

Den här dagen verkar ta slut ändå, än om det har känts lite tvivelaktig. En sån där seg och tröttsam måndag, inte speciellt jobbig, bara väldigt lång. Och att inte få sova ut när man blivit van det är aldrig roligt. Blev i alla fall bjuden på middag av mamsen efter jobbet, vilket passade bra då jag idag påbörjade mina studier i och med dagens kursstart. Tackar gudarna för tekniskutveckling och helt databaserade utbildningar! Fick i alla fall en presentation gjord och tittat lite smått på första uppgiften som ska vara inne den 7:e, sen första seminariumet den 10:e. Ingen rast och ro här inte. Får verkligen hoppas att detta går vägen och att den berömda väggen håller sig på avstånd, måste verkligen försöka att lyssna på min egen kropp nu då jag vet att det är mycket, och jag vet hur lätt det är för folk att rasa samman. Men just nu känner jag mig mest bara motiverad! Har saknat skrivandet. (Fråga mig om ett par veckor, ifall jag känner likadant.) Tog i alla fall en paus för idol, får dock skippa PH i år, vilket kanske är lika bra. Aja, sovdags nu för att orka med morgondagen. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0