Ett försök till att vara lite effektiv

Det kostar att ligga på topp som man brukar säga, nemen ha försökt att få lite mer gjort ikväll än igår. Och det har jag väl lyckats med måste jag väl ändå säga, och nu säger kroppen att den är trött och vill sova. Efter jobbet blev det ett dressyrpass med hästapållen vilket gick bara bra. Sedan tog jag mig ut och sprang, första gången sedan sjukgymnastbesöket. Det blir ju inte långt och fort nu men ibland gäller det att tänka bort det där med att det ska va ett högt tempo och distansen ska va lång. Ibland få man faktiskt vara nöjd över att man överhuvudtaget gör det. Sedan efter en välbehövlig dusch så diskade jag bort mount everest. Så nu är jag nöjd över denna dag och kryper isäng. Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0