Måndag

Så var måndagen i alla fall avklarad, om än det känns som jag har jobbat en hel vecka redan. Hoppas innerligt på att de övriga dagarna går fortare då jag bara vill att det ska bli fredag och helg. På fredag väntas ett spännande litet mission som jag verkligen håller alla tummar jag kan för att det ska gå min väg och på lördag blir det Umä för julshopping. Det brukar ju alltid vara trevligt det. Men för tillfället känns det en bit bort faktiskt.. Och förutom att jobba idag så har jag inte hunnit eller orkat så mycket mer, en sväng till hästapållen och sedan sett ikapp lite PH. Känner mig så extremt lat dessa dagar då jag inte har någon energi kvar då jag kommer hem. Hade ju haft all tid i världen att slänga på mig icebugsen och ge mig ut och springa, men när både kroppen och huvet går i strejk så funkar det helt enkelt inte. Men tids nog kommer saker falla på plats och motivationen återkomma.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0