Tiden springer iväg

Den här veckan går hittills förvånansvärt fort, fast just nu känns det som att allt går fort då det imorgon bara är en vecka kvar till julafon. Tycker det nyss var det men tydligen har ett år passerat. 2015, rätt händelselöst år för min del. Och med bara 2 veckor kvar av det så finns det inte så mycket jag kan göra för att få det mer händelserikt heller. Nästa år lär däremot bli lite mer spännande. Aja, den här dagen har väl inte varit något undantag för resten utav året. Slitit på jobbet i julruschen som krypit sig på oss nu, för att sedan komma ner i varv så blev det ett pass på banan med hästapållen. Som dessutom fick nya skor, sulor och bättre broddar igår, så nu lär man ju ungefär ta sig ut överallt. Tog mig sedan ut på en promenad för att få ännu lite frisk luft och samla på med lite energi. Energin töms rätt fort på dagarna så det gäller att lagara på sig. Och nu ska jag fortsätta med det genom en god natts sömn, natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0