April eller februari är frågan

Vårväder i februari är framförallt inte normalt och ingenting som jag tycker ska upprepas. Det suger verkligen att ha ett jobb på vägen dagar som denna, som tur var så var det en lugn dag idag för hade ingen större lust att stressa i detta före. Kan ju tänkas att det är värre underlag imorgon också, nej fy tusan för plusgrader och tö! Men det finns inte mycket att göra åt, bara hoppas att det fort som f*n blir vinterväglag igen eller att vägarna blir bar. Var i alla fall skönt att komma hem, äta och ta det lugnt en stund innan det var zumbatime. Det är typ veckans höjdpunkter numera. Brukar ju i vanliga fall stanna kvar och gymma ett tag efteråt men idag for jag iväg till hästapållen istället, vilket var bra så att jag fick starta bilen så den laddade upp lite då den står väldigt mycket. Men nu ska jag försöka sova mig igenom blåsvädret som lever om här utanför.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0