Hit the gym

Har kommit fram till varför inläggen ofta uteblir på fredagar, och det är för att jag ofta är borta och gör något på kvällarna och när jag kommer hem så är jag för trött för att göra någon större ansträngning än tandborstning. Som igårkväll blev det först ett litet hoppass med hästapållen innan det var dags för gymmet. Direkt efter gymmet så traskade jag vidare till Maria för att se lite skräckfilm vilket alltid straffar sig när jag ska gå hem själv i mörkret för att komma hem till en kolsvart lägenhet. Men jag klarade natten utan att bli besatt av någon babadook. Men nu är det lördag i alla fall och jag har både hunnit med hästapållen och hjälpt mamma med snön som kom från garagetaket. Så nu ska jag iväg på gymmet en sväng, känns så otroligt härligt att äntligen funnit motivation till det och fått in det i en daglig rutin. Hoppas det håller i sig. Kvällen kommer jag sedan att tillbringa i blaiken hos syster, så det blir en bra dag det här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0