Låt mig bara få sova

Blev lite bättre med sömn inatt, långt ifrån bra men betydligt bättre. Det här med att inte kunna sova som jag brukar stör mig då jag aldrig någonsin mår så bra som då jag sover, det är liksom the time of my life. Men blev en rätt skön arbtesdag ändå och kan glatt meddela att halva veckan är gjord. Snart är det helg och allt vad det innebär.

Ikväll blev det först ett pass med hästapållen i paddocken, testade hans nya benlindor och jag tycker han blev stilig som få! Bytte sedan om och for iväg på gymmet, mest för att inte hamna i en lathet och lite också för att kolla ifall jag skulle kunna klara av passen som jag bokat imorgon. Blev ett väldigt lugnt pass men kroppen sa inte ifrån och blev inget blodbad från näsan så jag kör helt enkelt på som vanligt imorgon. Men nu är det nattinatti som gäller, hoppas på en god natts sömn nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0