Sådana hära sega dagar

Tröttheten som infann sig imorse (och som dröjde sig kvar resten utav dagen) var inte nådig, lyckades till och med somna på lunchrasten vilket nog var dagens höjdpunkt. Blev som sagt en dag på dagis idag, lite variation från min gula fiat vilket kan vara skönt. Ombyte förnöjer som man brukar säga. Slutade halv fyra så hann diska undan och lite sånt där efter maten innan det var dags för zumban. Har tänkt hela dagen att efter det så skulle jag säkert vakna till liv, och visst var jag vaken under själva passet men efteråt så var jag minst lika trött men då var det bara att försöka ladda om inför MRL. Behöver jag ens nämna att jag skulle kunna somna här i skrivande stund? Nej skulle inte tro det, jag är helt enkelt trött och ska krypa isäng nu, skulle helst av allt ha en lång sovmorgon imorgon också men plikten kallar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0