Söndagen var återigen här

Och herre så trött jag ändå är, skulle lätt kunna sova nu men tänderna ska borstas och detta inlägg ska skapas innan jag är redo för John blund. Blev inte alltför mycket sömn inatt då jag sov dåligt med konstiga drömmar och för att jag hade ställt klockan tidigt för att hinna med allt som skulle göras innan jag skulle ner till Storuman och fara på zumban på förmiddagen. Hade dessutom räknat med att få skotta tonvis med snö för att överhuvudtaget ta mig någonstans med bilen, men det behövdes inte så då hade jag vaknat alldeles för tidigt helt i onödan.. Suck. Efter zumban blev det ett gympass också, blev armar, axlar och mage som sedan avslutades med ett stakpass för att tömma det sista. Sedan så har kvällen tillbringats hos hästapållen där jag fixade allt och även tog ett pass i djupsnön. Men nu har jag landat hemma och har duschat och ska äntligen snart få krypa i säng.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0