Tusen tankar, flera möjligheter och en enda vilja

Klockan har just passerat elva, det är fredag och jag är tröttare än tröttast. Så det blir nog inte mer gjort utav denna dag utan det är nog sängen nästa som gäller. Har i alla fall jobbat hela dagen, stenhårt underlag och småhalt på sina ställen. Men trots det samt villareklam så blev det en lättsam dag med gott om tid. Precis som en fredag ska vara! Ikväll har jag gjort både det ena och det andra, hade tvätttid så har tvättat och hängt tvätt i omgångar, detta mellan det att jag for till hästapållen och körde ett gympass. Ska försöka köra rätt hårt på gymmet i helgen eftersom att det måste bli någon vilodag efter måndagens bravader. Vila är inte direkt vad jag ville ha nu då det är så lätt att fastna i det. Menmen, det är bara någon dag det handlar om och sedan på´t igen!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0