All snö på en och samma gång

Vaknade oerhört tidigt då det var mycket jag skulle hinna innan jag började jobba och även om jag bara ville dra täcket över huvudet och somna om så så försökte jag motivera mig själv, det var ju trots allt fredag. Så upp och direkt iväg på gymmet, blev rätt kort och lugnt pass då jag insåg att skotta fram bilen inte var något litet projekt. Körde dock för en gångs skull lite bänkpress och då det inte hör till vanligheterna så kanske det kan komma någon träningsvärk smygandes imorgon. Sedan blev det ett halvt gympass innan bilen var framskottad, men så här i efterhand är jag glad att jag gjorde det före och inte efter jag slutat, för fy f*tta så less jag blivit på oskottat idag! Satt dock fast på min parkeringsplats ändå när jag skulle iväg i eftermiddag, så fick ringa Maria som kom till undsättning, guld värt! Men nu har jag landat i Kaskeluokt och ska slå igång en film och sedan sova länge och väl. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0