Äta och sova, sen är jag nöjd

Som jag hade på känn så blev det en aning mer jobb idag, så det blev en halvjobbig dag med stressen hack i häl. Men dagen tog slut och jag for hem och åt några rester som jag hade tinade i kylen. Sedan packade jag ihop all smutstvätt och begav mig ner till tvättstugan. medan första tvätten var i så for jag iväg till hästapållen sedan var det dags för tvätt nummer två och medan den blev klar så for jag på gymmet. Körde ingen som helst styrka utan bara kondition, tog ut mig max på löpbandet. Kanske inte det smartaste jag gjort då dagen bestått av mycket stress och minimalt intag av näring. Så just nu känner jag mig mer död än levande och hade jag haft en människa i närheten som jag inte tyckt om så hade jag utan tvekan spytt på den. Och nu borde jag egentligen ligga i sängen men min kropp skrek efter föda så lite matintag får prioriteras först ikväll.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0