En lite köldförändring

Var ledig idag vilket var ganska tur då jag hade några saker jag skulle ha gjort. Och fick faktiskt det mesta gjort vilket inte alltid brukar hända. Började med en promenad bort till mamsen i kylan, skulle måla om en gardinstång så att jag kan börja använda den snart. Sedan placerade jag mig på gymmet ett tag, 40 min på löpbandet och sedan lite armar. På väg hem passade jag på att handla lite nödvändigheter. Passade även på nu när jag var ledig att laga mat så att jag fick mig några matlådor att fylla frysen med, bruka kunna vara gott att finna sådana ibland. Blev en sanbbis till hästapållen ikväll och sedan kutade jag över till Maria där jag har hållit hus fram tills nu. Fick agera datatekniker och tro det eller ej men jag lyckades åtgärda hennes dataproblem. Men nu sängen och imorgon jobb! Gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0