En röd dag och varför den är det vet jag inte

Under min frånvaro igår så missade ni inte mycket. Jag jobbade, gymmade och halvt bölade mig igenom förr eller senare exploderar jag, Jaa jag kanske är lite överkänslig. Men den var fin, se den. Om ni nu inte redan sett den eftersom att är det någon som är efter i filmvärlden så är det jag. Och just det, såg även nyaste Beck-filmen igår då jag skulle passa på att vara uppe eftersom att jag var ledig idag. Och i och med att jag var ledig stod en välbehövlig sovmorgon på schemat, mycket uppskattat av kropp och själ. For sedan och handlade lite nödvändigheter kylen skrek av tomhet innan jag tog mig iväg till hästapållen. Dressyrpass med tempoväxlingar fick det bli idag. Han var stel som ett spett men i slutet släppte det och han gick i lång låg form på långa tyglar och där gav vi oss också. Och ikväll så blev det gymmet för min del, för min del har det tidigare varit mer psykisk än fysisk träning nästan att gymma då det här med att träna när folk ser på inte riktigt varit något jag känt mig bekväm med. Men det går bra nu faktiskt, jag kan liksom koppla bort alla andra och fokusera på mig själv. Ne, nu är det färdigpratat, gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0