Första dagen på 2015

Kom isäng betydligt mycket senare än vad jag är van vid igår, eller imorse. Vilket gjorde att ungefär första halvan av dagen gick åt till att sova. Men efter att jag väl klivit upp så har jag inte legat på latsidan. Började sätta igång hästapållen lite smått redan igår så idag drog vi en trip till ridhuset för att trimma lite och göra av med överbliven energi efter vilan. Men han var inte så pigg utan använde mer energin till att arbeta rätt, vilket jag tycker var mer än okej. Sedan sprang jag till mamsen som bjöd på middag innan jag fortsatte min springtur en sväng till. Var riktigt skönt och kände mig faktsikt oerhört energifylld. Men nu ska jag snart sova tror jag, jobb imorgon och jag käner mig inte taggad, mest för att vägarna mer eller mindre liknar en skridskobana. Så det känns som att morgondagen kan bli långsam och en aning stressfylld. Men det är ju helg sen så det lär ju gå bra det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0