Full fart hela dagen

Har haft en skön och rätt lugn helg, och har blivit en hel del ätande av inte alltför nyttiga saker. Men ibland får man unna sig ändå. Igår kom Mathilda förbi en sväng på kvällen och vi satt och prata om allt och ingenting, mycket trevligt. Och idag har jag hållt igång hela dagen, spenderade dagen ute med lillJonatan, vi åkte bob och drack varmoboy. Sedan så blev det middag hos mamsen innan ett dressyrpass med hästapållen avverkades. Han skötte sig utmärkt och jag kunde inte vara nöjdare. Och efter allt ätande i helgen så kände jag att jag inte riktigt kunde fara hem och kvälla efter det så det fick bli ett gympass. Blev rätt kort men dock intensivt. Så nu känner jag mig rätt nöjd med dagen och ska krypa isäng och försöka ladda inför jobb imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0