Helgjobb

Igår så stod jobb på schemat hela dagen, och ishalkan som gömde sig under snön kan gå och ta sig nagerst. Men det blev bara en faceplant och ett stopp i en backe. Så det gick ju ändå helt okej. Kvällen spenderade jag med Kamelen, Tessebiss och Rosenknoppen. Vi såg film och förtärde onyttigheter i alla dess former. Gott var det och trevligt sällskap är alltid.. trevligt. Sedan var det bara att kasta sig isäng för min del då denna helg består av jobb. Dock är det som persass så det är ju humana tider och inte alls jobbigt, mest bara trevligt och ett bra sätt att fördriva tiden på. Hade ändå inga planer för denna helg så jag kan gott och väl tjäna lite pengar istället. När jag slutade for jag hem och gjorde en simpel liten middag och lät den sedan sjunka ner i magen inna jag tog tag i livet och sprang till hästapållen, fixade allt där och sprang sedan tillbaka. Det är ju inte speciellt lång sträcka men det är altid bättre än inget. Men nu myser jag ner mig framför en film tills jag somnar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0