Jag är för okreativ för att göra en kreativ rubrik

Körde på samma koncept idag och klev upp tidigare än vad som egentligen behövdes. Det fick jag ångra litegrann då jag på hemvägen idag lätt hade kunnat stänga ögonen och sova en stund, men fiatarna kör inte sig själv så sömnen fick vänta. Förutom det så var det en rätt lättsam dag trots reklam. Gick sedan hem med inställningen att det nu var helg, men det ändrades lika fort då det blir jobb imorgon också. Dock på dagis så det blir lite omväxling, och slutar dessutom tidigt så det blir bra det. Börjar däremot desto tidigare men det är smällar man få ta. Allt för att få gå hem tidigt en fredag. Aja, for som planerat iväg på zumban ikväll vilket alltid livar upp. Och mycket mer än så har inte denna dag bjudit på så jag ska väl snart ta och hoppa isäng, ska bara avlsuta skypesamtalet som pågår med damerna, vi återupptog helt plötsligt vår samtalstorsdag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0