Nyår 2014

Nyår brukar ofta vara den kvällen på året då man erbjuds mest planer inför kvällen, vilket ger en massa velande fram och tillbaka. Inget undantag i år heller, vilket ger mig halvt ångest och känslan av att jag bara vill dra täcket över huvet och skita i kvällen totalt. Så jag bestämde mig nog inte förrän i måndags vad och hur jag skulle göra. Blev så att jag for till Kaskeluokt och firade med trerätters med kusinerna, brodrarna med flera. Blev en bra kväll och ångrar inte mitt beslut, blev en kväll med god mat, trevligt sällskap och fina fyrverkerier. Om än jag själv hatar dessa fyrverkerier. Finner det absolut inte trevligt eller rogivande på nåt sätt, sedan är det otroligt många som får lida för det. Men andra verkar ju i alla fall fascineras av dom, så jag får stå ut. Blev inte alltför många bilder tagna men jag bjuder på dom få som blev.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0