Tunga dagar

Nu är jag helt slut på och ska alldeles strax hoppa ner i sängen och stanna där tills plikten kallar imorgonbitti. Har inte haft många lugna stunder denna dag, först var jag snäll och skottade mammas gård då hon jobbade. Började sedan tillaga en gigantisk fisk som jag fick av papsen, resultatet blev faktiskt över förväntan. Ett pass med hästapållen skulle avverkas. Är långt ifrån nöjd med vårt pass både idag och igår och han beter sig inte alls som han brukar. Får se hur det går imorgon, förhoppningsvis går det bättre då jag verkligen inte vill att det ska vara något fel. For sedan iväg direkt till gymmet, idag gick det tungt, riktigt tungt. Men jag tog mig igenom det som planerat och det är huvudsaken. Och efter att ha avverkat denna dag så kommer jag nu sova som en stock, hoppas jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0