Att skapa beroende

Gjorde misstaget igår att ladda hem candy crush igen, vilket resulterade i att kvällen blev sen och jag är återigen fast i det där extremt enerverande spelet. Så ungefär varenda ledig och vaken tid går åt till att försöka komma dit jag var förra gången. Det borde egentligen vara olagligt med beroendeframkallande spel. Men förutom spelandet så har jag jobbat och varit till hästapållen. Sakta men säkert så närmar sig min lediga vecka, bara 8 jobbdagar kvar. Känner att den veckan är mer än välkommen, och garanterat behövlig också. Vad finns det att säga i övrigt? Rätt mycket faktiskt men får inte riktigt ner det i ord och då får det vara tomt istället för osammanhängande ordbajsande.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0