Dags för lite vila

Jag börjar sakta men säkert se ett slut på denna vecka, snacka om tungrott. Och ändå så har det varit extremt lite på jobbet. Men tror att det är all aktivitet dom senaste veckorna/månaderna som börjar ta ut sin rätt. Och gårdagen blev inget undantag, körde till Lycksele och tog Therese som co-driver. Ett besök ute på Hedlunda hos Magdalena hann vi med mitt i alla varv runt Lycksele. Och efter att ha snurrat runt ett antal varv så va jag både trött och less, blev sent innan vi tog oss hem så kan ju säga att denna jobbdag va tung. Men har hunnit en sväng till hästapållen och även fått ena dimljuset fixat så nu tänker jag faktiskt krypa isäng och att vakna upp imorgon och inse att det är fredag kommer kännas underbart. Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0