Det finns otroliga människor i mitt liv

Den här dagen har mer eller mindre bjudit storuman på ruskigt höstväder, vilket ändå passade sig rätt bra då jag kunde ta tag i tvätten och städningen. Och det är väl ungefär det enda vettiga jag har lyckats åstadkomma idag, men det var ju i alla fall behövligt så. Och det höstliknande vädret kom i rätt tid då jag anser att sommaren är över då motorveckan tar slut, vilket den gjorde inatt. Nu är sommarens alla aktiviteter avklarade, kan väl inte påstå att denna sommar varit storslagen direkt.. Höjdpunkterna var hotellet på storumandagarna och sedan swampsoccern. Resten har det mer eller mindre legat en stor besvikelse över, men då kan nästa sommar bara bli bättre. Har däremot lärt mig en hel del om mig själv, och människorna omkring mig också. Har även insett att man faktiskt kanske kan växa ifrån varandra att man inte har sådär kul som man hade förut, och det faktumet är väl bara att accpetera, inget man ändå kan göra något åt. Falskhet och besvikelse är väl något som tyvärr alltför ofta trängt sig in i livet under sommaren, och ofta av människor man inte trodde. MEN, glädje och skratt har också ofta infunnit sig, tillsammans med helt fantastiska individer! Så till alla er som fyllt sommaren med glädje vill jag bara säga; Tack! 

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0