Det går framåt, men ibland tar tankarna och känslorna över

Igår var det en såndär dålig måndag, en sån där måndag som är sådär som man tror att alla måndagar ska vara. Lång och halvjobbig. Men efter jobbet så tog jag i alla fall en långtur med hästapållen för att bara vara och rensa lite tankar. Det är lite mycket för hjärnkontoret att hålla reda på just nu och jag vet varken in eller ut känns det som. men någongång kanske jag också får en rätsida på allting.

Idag däremot var det en betydligt bättre dag jobbmässigt. Fort och smidigt gick det. efter jobbet så blev det en tur upp till hästapållen innan jag tog tag i livet här hemma. Diskade, betalade räkningarna och fixade veckans kapitel så jag bara har slutprovet kvar. Så nu kan jag snart krypa isäng med gott samvete. Natti!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0