Ibland få det vara en lite negativ ton

Skrev ingenting igår och anledningen till det är för att det mest troligt bara hade blivit ett evigt gnällande. För om jag tyckte att måndagen sög så var då gårdagen inte vidare bättre, det enda som gjorde gårdagen bra var min lilla kvällsdate med Rosenknopp. Det var trevligt! Annars händer det inte så mycket i mitt repeatande liv, jobbar, äter sover och försöker mig på programmeringskursen. Fick dock inte någon användbar hjälp med den förrän idag, så efter en tur i skogen med hästapållen så har jag suttit med koder resten av kvällen. Så nu är jag i fas igen. Och något mer spännande händer för tillfället inte och lär heller inte göra de närmaste veckorna. Är så extremt less på att ständigt vara trött och att aldrig hinna göra sådant jag vill göra. Aja, det blir väl i ett senare liv det. Och nu råkade visst gårdagens gnällande komma idag istället, men det få ni ta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0