Livet är inte alltid lätt och framförallt är det orättvist

Känns som att den här veckan aldrig tar slut, det är bara tisdag men det känns som att det lika gärna skulle kunnat vara trsdag. Just nu vill jag bara ha helg, min bil, ledighet och sovmorgon. Men det får tyvärr vänta tre dagar till. Har varit en rätttung dag idag vilket inte hör till vanligheterna då tisdagar brukar flyta på, men det beror väl dels på det som hänt och sedan att ryggen kajkat ihop. Dålig kombo för en arbetsdag. Blev i alla fall en snabb tur till hästapållen efter maten. Sedan tog jag på lurarna och for ut och sprang, trotsade både konditionen och kroppen och tog dryga milen. var en tung mil till en början då jag vilat hyfsat bra de senaste veckorna och tänkt mer på huvet än på kroppens form. Så att jag överhuvudtaget lyckades ta mig milen levandes var ju ändå okej. Anledningen till att jag trotsade allt var för att jag är inne i en sån där period då jag har ångest över min kropps utseende, och så länge jag inte i alla fall försöker göra något åt den så blir det bara värre. Aja, renbädda nu och sedan hopp i säng. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0