När tankeverksamheten tar över

Återigen måndag, och återigen en sådan där dålig måndag. Trött och alldeles för mycket tankeverksamhet, efter det att jag igår skrev att sommaren nästintill är över så insåg jag att hösten är närmare än man tror. Den som nyss var så avlägsen, och när hösten kommer så kommer även den där otryggheten som tidigare såg ut att vara en evighet bort. Tackade ja till distansutbildningen jag sökte, problemet är bara; jag vill verkligen INTE plugga. Men känner mig mer eller mindre tvingad. Jobb vet jag att jag kommer ha men hur många % är det för tillfället ingen som kan svara på. Och det är där skon klämmer, visste jag att det var nog mycket för att klara sig skulle jag inte ha tackat ja. Plugga kan jag alltid göra senare, när jag känner att jag vill och är redo. Men nu är det som det är och allt bruka ju alltid lösa sig på något sätt. Tog mig i alla fall en välbehövlig tur ut med hästapållen idag, underbart var det med en timme helt utan bekymmer och problem. Min finaste prins, mitt ljus i mörker ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0