Tar vara på lediga timmar

Har varit extremt oaktiv här, men jag skyller väl på att livet kom emellan. Försöker väl få ut lite av sommarens trevligheter under dom lediga timmar jag har, och för tillfället befinner jag mig i Blattnicksele vilekt jag har gjort sedan igår. I år är det holmen gungar som gäller, har väl insett att min tid i Åsele är förbi. har nog vuxit ifrån det och har alltid mer eller mindre haft en halv eller hel ångestkänsla när jag befunnit mig där, och då har jag ändå alltid kört. hursom, igår var vi i alla fall ute och körde och kollade läget, tidig kväll och blev en lång sovmorgon imorse. Skönt! Vad som händer ikväll vet jaginte riktigt, det får tiden utvisa. Klarade även slutprovet i styrstrukturerna igår vilket innebär att jag bara har halva programmeringskursen kvar. Vill helst göra färdigt den innan jag vågar tacka ja till univeristetsplatsen. Aja, nu har ni i alla fall fått ett livstecken från mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0