Ångestblandad förtjusning

Så extremt segt den här veckan ändå går, kan kanske bero på att jag börjar vara så pass less så att det känns som jag få migrän bara av att se ett brev. Så skulle typ kunna gåoch lägga mig och sova när jag slutar imorgon och sedan sova bort hela helgen. Har någon slags ångestblandad förtjusning över storumandagarna. Ena stunden super taggad och andra stunden orosfylld och halvstressad. Varför? Nej det vet jag inte. Aja, man brukar ju knappt hinna med när det väl dragit igång så.

ni kanske undrar vad jag gjorde igår istället för att sitta här och knappra ihop ett inlägg. Jo jag for iväg och tonade bakrutan på Judit. Första bakrutan jag gör någonsin, och själv dessutom. Resultatet kunde blivit bättre, men också sämre. På håll sed et bra ut i alla fall. Nej, nu ska denna donnan sova och förhoppningsvis vakna med en infinnande tagg inför helgens äventyr.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0