En skön måndag

Efter att ha skrapat ihop 12 sömntimmar så kände jag mig faktiskt mer än redo att möta både måndagen och vardagen igen. Extremt skönt då jag var lite rädd att behöva gå som en zombie mer eller mindre den här dagen. Var väldigt lite post dessutom så dagen var rätt snabbt över. Efter jobbet så blev det ett dressyrpass med hästapållen, passar på att trimma nu medan betet är nära paddocken. När vi flyttar dom till andra betet lär det bli lite mer vila. Min plan är ju att kunna starta i dressyr när tävlingarna drar igång i Augusti. Har hittat två eller tre i slutet av augusti som jag nästan tänkt anmäla oss på så fort propositionen kommer ut. Jag känner nästan att vi är redo nu. Nej nu skulle man ha slängt sig i sängen och tittat på ducktales eller nånting, det är ju en dag imorrn åh.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0