För nu drar jag iväg på nya äventyr

Efter en slitsam vecka så är nu äntligen helgen här. Den här dagen har gått i trötthetens tecken då det blev lite sent igår eftersom att jag körde omkring med Tessebis m.fl. och kollade läget där studenterna höll till. Måste dock säga att jag tycker att det inte var så mycket drag trots allt. Menmen, idag är det i alla fall ett år sedan jag själv tog studenten, typ den lyckligaste dagen i mitt liv som jag gärna skulle göra om 365 dagar om året ungefär. Tacka vet jag SA11. Men nu ska jag packa det sista och sedan iväg och packa hästapållen också, vi ska nämligen dra iväg till tistelön i helgen. Det ska bli så otroligt skönt att komma bort och att dessutom få umgås med Rebus en hel helg. Vilket var extremt längesen. Får se hur uppdateringen blir, men vi ses när vi ses!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0