Hatar denna tid på året

Idag blev det en betydligt bättre dag, mindre varmt och mindre utdelning. Hoppas på att sommaren nu är över för i år, för jag är redan så sjukt less och vill ha höst och frostnätter. Men jag antar att jag lär få vänta, tyvärr. Förutom jobb så har jag i övrigt varit rätt effektiv idag. Hunnit med ett hoppass med hästapållen och sedan har jag både, diskat, städat, handlat och tvättat. Skönt att ha grovjobbet gjort så behöver jag bara hålla efter lite så kanske det ser snyggt ut till helgen. Någon springtur hann jag dessvärre inte med, kanske lika bra då mitt knä halvt har gett upp. Hade roblem med knäna för nåt år sedan men nu var det längesen, kan kanske bero på att det blev snabbt tempo på asfalt igår. Aja, det blir nog bra med det också. Nej, sova nu så att den här veckan tar slut någongång. Natti! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0