Helg och blogg går inte ihop

Nemen hoppsan, jag hade visst en blogg! Har dock inte startat datorn sedan i onsdags så det är väl därför. Har knappt varit hemma något heller. Men midsommar firades i alla fall med en hel hög trevliga människor och vädret bjöd inte på spöregn så jag kan enbart tacka vädergudarna och alla inblandade för en fin midsommar. Det gör vi om! Började även midsommarafton med att klippa mig, och kort blev det! Men det behövdes även om det känns lite vemodigt. Tur det växer ut. Annars hart det inte hänt så mycket egentligen, har motionerat och badat hästapållen en hel del och igårkväll körde jag omkring ett tag och pratade med Tessebiss innan jag gjorde en tidig kväll. Denna söndag har jag spenderat ute i solen då jag för tillfället är likblek och skulle inte alls skadas utav lite färg. Aja, det var väl min långhelg på ett ungefär, skulle dock li alldeles för långt för att skriva allt så ni får nöja er med detta.

 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0