Många stora tankar i ett litet huvud

Jaha, imorse var det bara att pallra sig upp och iväg på jobbet och göra någon nytta. Man hinner verkligen både förslöa sig och sno tillbaka dygnet på bara 2 dagar. Men dagen gick fort och imorgon är det ju fredag så det blev en skön mjukstart. Sedan så har jag fått mig lite tankeställare angående hösten, hatar framtidstänk och allt vad det innebär. Men förhoppningsvis går det min väg och allt löser sig. Allt jag vill är i alla fall att vara lycklig, vilket jag inte riktigt vet ifall jag är nu, eller jo, stundtals. Stundtals är jag lyckligast i världen. Aja. Blev ett dressyrpass med hästapållen och avslutade sedan med en runda i skogen. Sedan så blev det en pw på 7,5 km med sista kilometrarna uppför slalombacken. Har satt mig själv på vila nu då förkylningen bara återkommer eftersom att jag aldrig låter kroppen återhämta sig. Men sitta still är inte riktigt min grej så jag kör på aktiv vila nu och ser ifall det ger sig nångång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0