Sakta men säkert uppåt

Fortsätter veckan i den här takten så är det snart helg igen, så otroligt lättsamma dagar dessa två har varit. Och jag passar på att njuta av det då det är långt ifrån alla dagar som brukar vara det. Har förutom att jobba inte gjort någonting alls idag ungefär, inte ens varit förbi hästapållen då mamma hade fixat allt där. Och gymkortet har jag fryst juli/augusti, dels för att tiden inte kommer finnas och dels för att jag hellre tränar utomhus under sommartid. Just för tillfället kan jag knappt träna något alls dessutom då någon led i foten har inflammerat och svullnat upp, att ha skor är en plåga. På tal om skor så kom äntligen mina air maxare idag, som jag längtat! Och nöjd blev jag då. Nej, en dusch får avsluta denna dag och sedan mysa ner mig framför filmen jag påbörjade igår.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0