Tröstshoppar efter en stekande dag

Hade helt och hållet glömt bort hur extremt det var att bo i en fiat utan AC hela dagen när det är soligt och varmt ute. Huvva! Att jag dessutom kom ut betydligt mycket senare än "vanligt" gjorde inte denna måndag så speciellt mycket bättre. Men tog mig i alla fall tillbaka utan att ha smält till en liten blöt pöl, och som det ser ut så ska inte hela veckan vara solig och varm. Tur för mig det. Kom även på en till anledning till varför jag inte gillar värmen, det går inte att göra någonting ungefär. Var ute och sprang ikväll och det blir inte alls lika kul med ljummen och kvav luft. Värmde först upp en stund i alla fall och testade sedan på röbros coopertest. Och nu har jag tagit mig i kragen och beställt hem ett par air maxare. Ni hörde rätt! Har ju egentligen aldrig tyckt dom är speciellt vackra, eller jo, vissa passar skitbra i dom! Men jag har aldrig känt att jag skulle kunna bära upp dem. Men när jag såg dessa kunde jag inte låta bli! Har dock måste söka med lykta och ljus för att hitta ett par som inte är från någon kinessida. Men nu så! Kanske inte det vackraste på denna jord men jag tror ina fötter kommer trivas som foten i skon. Hehe.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0