Att tömma all energi under dagen

Har mer eller mindre faktiskt börjat inse att måndagar är bra dagar. min hypotes kring detta är att folk inte skickar eller beställer så mycket post och varor under helgerna vilket gör att det är mindre mängd på måndagar. Och det är ju alltid skönt med en mjukstart utav veckan.

Fick besök utav Kim och Morrhoppan ett tvärt efter maten, trevligt! Det blir ju inte så ofta man ser dom nu då dom blivit umebor. Drog sedan iväg till hästapållen för ett litet mjukgörande pass vilket kunde behövas efter gårdagens träning. Blev som vanligt en tur till gymmet för min del efteråt, göra slut på den lilla energi som existerar efter en hel dag. Så nu efter en helt klart godkänd måndag så myser jag ner mig med en helt ny yoghurt smak, banan och vanilj.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0