Because you light up my life like nobody else ♡

Så börjar den här veckan lida mot sitt slut och imorgon drar en till arbetsvecka igång. Har jobbat varenda dag denna vecka så kan inte påstå att jag känner mig varken laddad eller utvilad för vad som komma skall. Energin börjar tryta lite smått vilket gjort att den lediga tiden i helgen har till största del tillbringats framför tvn och på hästapållen. Gymmet har jag låtit bli då tid och energi inte funnits, så ja, lite smått dåligt samvete har jag men ibland ska man lyssna på när kroppen säger nej. Sömnkontot ligger på minus snart, så ska hoppa isäng nu på stört då tröttheten börjar ta ut sin rätt, seg och har mer känslorna utanpå kroppen än innanför. Lär sova som en stock och det lär nog kännas en aning lättare efter måndagen är bortgjord imorgon. Blev ett litet klagande inlägg men det få ni stå ut med, hade inget roligare att komma med en söndag som denna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0