En bra vecka är påbörjad

Just nu känns alla bortgjorda dagar som mycket bra dagar, håller stenkoll på nedräkningen till den lilla påskledigheten för den känns oerhört efterlängtad och behövlig! Kändes också lite vemodigt att lämna Kaskeluokt imorse efter en såpass kort visit och dessutom hade jag ju inte varit där sedan jag fyllde år vilket är över en månad sedan.. Men åke tillbaka så fort jag kan på torsdag så med det i bakhuvet känns det lite bättre.

Jobbet gick i alla fall bra med tanke på all den oskaottade sursnö som dök upp lite här och där. Dog ett tag på soffan efteråt men sedan har jag hållt igång fram till nu, först ett litet pass med hästapållen så att han fick sträcka på benen efter gårdagen och sedan gymmet. Trött som ett as nu så ska sova, få morgondagen bortgjord så är ju halva jobbveckan avklarad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0