En dag med vårväder

Vilket väder denna dag har bjudit på, helt underbart! Fler sådana dagar tack. Men såg ut som det skulle mulna på så det är väl inte stor risk att det blir så mycket mer sol på ett tag. Och nu lät jag som en typisk svenne som pratar om väder men det är väl ungefär det enda som är intressant just nu så. Klev i alla fall upp rätt tidigt imorse, åt frukost och diskade undan och lite sånt där innan jag begav mig ut i solen. Bjöd sedan mamsen på middag idag, smördegsinbakad fläskfilé och potatisgratäng, helt okej!

Sprang intervaller ner till hästapållen idag innan jag tog ut springaren i skogen. Han är så söt min lilla bruna springare. Körde ett intervallpass hem också sen som uppvärmning inför lite styrka på gymmet. Har inte blivit direkt överdrivet mycket träning i veckan men så blir det ibland. Men nu blir det nog sova för min del snart, det är ju trots allt en dag imorgon också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0