En effektiv söndag

Efter ännu en sovmorgon så var jag fylld med båder energi och motivation till att göra något bra utav denna dag. Och en hel del har jag hunnit med, städat, handlat och lagat lasagne så att jag numer har en frys iprincip enbart bestående utav lasagne och bröd. Men dessa matlådor kan vara goda att finns då det kommer dagar som inte består utav lika mycket fritid som denna. Hästapållen fick sig också en ordentlig genomkörare idag, drog han till ridhuset och körde hoppning. Och då min motivation var på topp så gick det hur bra som helst! Han kan, jag kan, det gäller bara att veta om det! Sjukt nöjd. Skyndade mig sedan hem för att passa tvättiden jag hade och medan det tvättades så drog jag på gymmet. Och idag pressade jag, lite mer än vad jag egentligen orkade men jag vill komma dit jag var och det går inte om man ligger på latsidan. Skärpning och in med rutinerna igen! Råkade bli kvar där under hela tvättiden då jag träffade Nelly och pratade med henne ett tag. Men nu är tvätten hängd och jag duschad så nu ska jag skynda mig isäng, måndag och tillbaka till verkligeheten imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0