En helg som bara försvann

Den här helgen har gått alldeles för fort, jag har inte hunnit med! Tyckte nyss jag parkerade fiaten och gick hem på fredagen och nu är det söndagkväll och dags att leta åt sängen snart. Jobb hela veckan väntas och känner att jag skulle behöva sova nu för att orka med veckan, lär vara tröttare än tröttast imorgon då det går så fort att sno om dygnet på helgern.

Även om helgen tog slut för fort så har den varit bra! Blev en lugn fredagkväll, var lite social med mamsen en stund och sedan blev det film. Under gårdagen hann jag med mycket däremot, först en tur till sorsele för att hämta de sista balarna som behövs innan det är dags för torrhö och sedan bete. Sedan ett pass med hästapållen i solen och kvällen spenderades med fina vänner och god mat. Helt klart en bra lördag. Idag har jag hunnit städa lite och varit ute och gått innan jag tog hästapållen till ridhuset för hoppning. Blev en linje med en studsserie och ett rättuppstående. Vi jobbar oss stadigt uppåt och det går riktigt bra nu! Motivationen kommer smygandes och jag är verkligen sjukt taggad till varje träning. Men nu har jag redan gjort detta långt nog så ska avsluta och gå och borsta tändrna. Hoj!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0