En välbehövlig fredag

Att flytta bilen igår gick alldeles utmärkt, och varför det? Jo därför att när vi kom dit och skulle kabla alternativt bogsera så startar hon utan minsta bekymmer. Jag tror att min lilla Judit hatar mig, eller så har hon en förkärlek till folk som faktiskt kan med bilar. Någonting var det då som gjorde att hon var stendöd då jag vred på nyckeln. Hon kanske tycker att jag kör fiat lite väl mycket. Och på tal om fiat så gick jobbdagen utav bara farten och det var otroligt skönt för känner att energin börjar ta slut. Så skönt med helg nu! Fredagkvällen har hittills bestått utav ett besök hos hästapållen och sedan ett gympass. Visste att gympasset skulle va tungt då kroppen börjar va sliten så det var bara att ladda mentalt och ge sig fan på att avklara det som planerat. Så med det passet ur världen så mös jag ner mig i soffan med min införskaffade ananas, helt okej fredagkväll. Och nu blir det en film tills det att jag somnar, vilket lär vara inom en snar framtid.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0