Inte många vakna timmar på denna dag

Fick halvt panik när jag vaknade imorse, tittade på klockan och såg att den var 12.57. 12.57?!?! Visst så var den omställd till sommartid, men ändå, när hände det sist att jag ens sov till 12? vet inte ens om det hänt tidigare, eller jo, årets Åselemarknad men annars aldrig typ. Somnade dessutom innan tolv så att jag har ungefär tolv timmars sömn i bagaget vilket kan vara skönt. Det lilla som var kvar av denna dag spenderades på hästryggen då hoppning stod på schemat. Körde en liten bana då det var längesen vi tränade banhoppning. Han var med på noterna och lyssnade bra, en aning seg men kom igång på anridningarna i alla fall. Hann sedan en sväng på gymmet innan jag for upp till Kaskeluokt, far hem imorgonbitti innan jag börjar jobba. Aja, dags att sova och ladda inför fyra dagars jobb innan lite påskledigt.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0