Slaskigt och ruskigt

Känns alltid lika skönt att ha gjort bort måndagen, då är veckan igång och det finns liksom ingen återvändo. Var en rätt lugn och skön dag, dock insåg jag när jag kom tillbaka att en tvätt av bilen behövdes innan jag kunde kvälla. Lär väl se likadan ut efter en körning imorgon men.

Då jag intagit middagen så slängde jag i en tvättmaskin innan jag for vidare till hästapållen. Han tyckte inte direkt att vädret var till belåtenhet, stel och kall var han så jag slängde på han vintertäcket och gick med han en bit tills han fått upp värmen, då hoppade jag upp och red en sväng. Blev sedan gymmet för min del, och efter det kan jag säga att jag frös då inte. Man är rätt seg efter en helgs vila, men fick då lite vettigt gjort och lite är alltid bättre än inget. Aja, det var min måndag det, det vill säga ungefär likadan som alla andra måndagar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0