Vissa dagar går sämre än andra

Blä säger jag om den här dagen, vill helst bara lägga mig under täcket och sova, och vet ni vad? Det ska jag göra också! Dagen började bra, ute i tid och hade verkligen all tid i världen. Men det ska man tydligen inte ha för självklart ska växellåden rasa då. Så all den där tiden jag hade tlll godo, och lite därtill, gick helt plötsligt upp i rök. Jag kan för mitt liv inte förstå vad denna fiat har emot mig.. Då jag blev sen så fick jag sedan halvstressa i mig middagen för att hinna i tid till zumban. Brukar vanligtvis gymma efteråt men energin fanns verkligen inte, så for hem och tog tag i disken istället och nu ska jag som sagt sova och hoppas på en trevligare morgondag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0