Att bestiga berg med döda ben

Efter valborg har min blogg fått någon slags formtopp, vad detta beror på vet jag inte. Men det är ju alltid trevligt när folk hittar hit! Kanske kan det ju dock bero på att jag ungefär är den enda som fortfarande orkar skriva här dag ut och dag in, så i brist på annat klickar man sig hit. Aja, har i alla fall spenderat min dag i fiaten, skön och lättsam dag utan någon som helst stress. Sådana dagar uppskattar jag mitt jobb enormt, då är det faktiskt riktigt roligt. 
Kvällens göromål blev först en tur till hästapållen och sedan gymmet. Blev 1,5 timme, benpass och några små inslag av rygg. Kan säga att bergsvägen kändes minst som ett helt berg att bestiga när jag skulle hem, kanske ett tecken på att det i alla fall gett något. Men nu ska jag stoppa någonting i magen och sedan börja leta åt sängen, imorgon väntar dagisjobb.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0