Att gå i motvind som man själv blåst upp

Samtidigt som det känns som att helgen rusat ifrån mig så känns de också som att jag hunnit göra en massa. I fredags gjorde jag väl i och för sig nästan ingenting efter det att jag gjort bort hästapållen, men fick sällskap av Tessebiss med att göra ingenting så det var trevligt.
 
Och igår så var det dagen som jag mer eller mindre bara ville göra bort, det var nämligen stensele runt och jag var rätt nervös. Dock släppte nervositeten direkt starten gick, hamnade som i min egen bubblade och ignorerade omvärlden. Då jag inte kunnat träna på fyra dagar före så hade jag inte förväntat mig någon bra tid, och bra blev den väl inte men den kunde absolut blivit sämre. Jag sprang då i alla fall och tyckte faktiskt att det var skitkul! Kvällen spenderades sedan i trevligt sällskap av roliga människor. Idag har gymmet och hoppning med hästapållen varit göromålen, testde martingalen idag och tyckte mig märka lite skillnad på anridningarn så ska ge den en chans till vid nästa tillfälle. Nej det, var allt från mig, godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0